|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۷

ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری به فرمانداران استان تهران

کد خبر: ۲۹۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری به فرمانداران استان تهران
موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.
حمیدرضا گودرزی، معاون استاندار تهران گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

حمیدرضا گودرزی، گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی روز گذشته افزود: از امروز (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) موارد تخلف یعنی مراکز تجاری‌ای که باز بوده‌اند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.


وی تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین