ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری به فرمانداران استان تهران
کد خبر: ۲۹۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

حمیدرضا گودرزی، معاون استاندار تهران گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.حمیدرضا گودرزی، گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.
وی روز گذشته افزود: از امروز (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) موارد تخلف یعنی مراکز تجاریای که باز بودهاند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذیصلاح با آنها برخورد لازم انجام شود.
وی تاکید کرد: بجز فروشگاههای بزرگ تامینکننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانهها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین