قاضیزاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت: از اواخر آذر نگرانی خود از کرونا و همچنین پیشنهادهایم را به سمع و نظر مسئولین ارشد ازجمله رییس جمهور رسانده ام
کد خبر: ۲۹۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
حسن قاضیزاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت در یک استوری درباره کرونا نوشت:

X Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
| در انتظار بررسی:
| انتشار یافته: ۱
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
وزیر سابق و محترم بهداشت و سلامت ایران
با سلام و احترام
... این عبارت صحیح و حق حضرت سیدالشهداء علیه السلام را به ما آموختند که خطاب به امام سجاد علیه و ایشان هنگام شهادت خطاب به امام باقر علیه السلام فرمودند که :
«زنهار، اي فرزند كه ظلم نكني بر كسي، كه دادرسي به غير از خدا نداشته باشد».
والسلام .