|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۹

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت: از اواخر آذر نگرانی خود از کرونا و همچنین پیشنهادهایم را به سمع و نظر مسئولین ارشد ازجمله رییس جمهور رسانده ام

کد خبر: ۲۹۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
قاضی‌زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت: از اواخر آذر نگرانی خود از کرونا و همچنین پیشنهادهایم را به سمع و نظر مسئولین ارشد ازجمله رییس جمهور رسانده ام
حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت در یک استوری درباره کرونا نوشت:

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
|
در انتظار بررسی:
|
انتشار یافته: ۱
ادیب فیضی تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
وزیر سابق و محترم بهداشت و سلامت ایران
با سلام و احترام
... این عبارت صحیح و حق حضرت سیدالشهداء علیه السلام را به ما آموختند که خطاب به امام سجاد علیه و ایشان هنگام شهادت خطاب به امام باقر علیه السلام فرمودند که :
«زنهار، اي فرزند كه ظلم نكني بر كسي، كه دادرسي به غير از خدا نداشته باشد».

والسلام .
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین