فوت 3 نفر بر اثر مصرف الکل در بناب
کد خبر: ۲۹۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: متاسفانه شش نفر در بناب به دلیل مصرف الکل صنعتی مسموم شده و سه نفر از آنها جان باخته اند.علی نیّرپور در گفتوگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: مصرف الکل صنعتی (متانول) نه تنها برای از بین بردن ویروس کرونا کمکی نمی کند بلکه باعث کوری و نارسایی کلیه و کبد و حتی مرگ می شود.
وی ضمن توصیه به مردم برای رعایت مسائل بهداشتی در شرایط فعلی، خواستار تهیه موادضدعفونی از منابع معتبر فروش شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین