رایزنی وزیران امور خارجه ایران و کنیا
کد خبر: ۲۹۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

محمد جواد ظریف و خانم «رایشل اومامو» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کنیا عصر امروز به صورت تلفنی رایزنی و گفتگو کردند.به گزارش ایسنا ،در این گفتگو موضوعات مختلف از جمله مشکلات فراگیر کرونا در کشورهای مختلف، نقش مخرب تحریم های یکجانبه، ظالمانه و غیر قانونی آمریکا در مسیر مقابله با شیوع کرونا در کشورمان و همچنین مسائل انسانی مربوط به زندانیان مورد تبادل نظر قرار گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین