جمع کل قربانیان الکل در کشور به 188 نفر رسید
کد خبر: ۲۹۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
پیشتر آمار قربانیان الکل تقلبی یا صنعتی در فارس ۴۴ نفر اعلام شده بود که این رقم ۲۱ نفر افزایش یافته. روز گذشته هم آمار فوتیهای خوزستان به ۵۹ نفر رسید که نسبت به روز ۲۶ اسفند ۸ نفر افزایش را نشان میدهد.

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد که تا صبح پنجشنبه ٢٩ اسفند ٦٥ نفر به دلیل مسمومیت ناشی از الکل در استان جان خود را از دست دادهاند.محمدجواد مرادیان از افزایش آمار مسمومیتهای الکلی به ۴۲۷ نفر و ۶۵ فوتی ناشی از آن خبر داد و به ایسنا گفت: در چند روز گذشته ۳۶۲ نفر به علت مسمومیت با الکل در استان فارس به مراکز درمانی مراجعه کردهاند.
او افزود: میانگین سن مسمومین از ۲۰ تا ۴۰ سال است و هماینک۱۴ نفر از این افراد در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
پیشتر آمار قربانیان الکل تقلبی یا صنعتی در فارس ۴۴ نفر اعلام شده بود که این رقم ۲۱ نفر افزایش یافته. روز گذشته هم آمار فوتیهای خوزستان به ۵۹ نفر رسید که نسبت به روز ۲۶ اسفند ۸ نفر افزایش را نشان میدهد.
با جمع بندی آمارهای پراکنده اعلام شده از سوی مقامهای رسمی، جمع فوتیهای ناشی از مصرف الکل تقلبی یا صنعتی در کشور به ۱۸۸ نفر رسید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین