|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۹

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و اندونزی

کد خبر: ۲۹۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی امروز در گفتگویی تلفنی درخصوص آخرین تحولات مربوط به شیوع جهانی کرونا گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا ،در این گفتگو محمدجواد ظریف بر لزوم مقابله و عدم رعایت تحریم‌های غیر قانونی، غیر انسانی و یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران برای مبارزه با کرونا تاکید کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین