معالجه بیماران کرونایی "واجب کفایی" است
کد خبر: ۲۹۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
دفتر آیت الله سیستانی در بیانیهای اعلام کرد معالجه بیماران مبتلا به کرونا "واجب کفایی" است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیهای اعلام کرد: معالجه بیماران مبتلا به کرونا و نظارت بر وضعیتشان برای تمام کسانی که میتوانند این وظایف را انجام دهند واجب کفایی است.
به نوشته ایسنا، در این بیانیه آمده است: باید طرفهای ذیربط تمام لوازم و اقلام ضروری برای حمایت از پزشکان و کادر درمانی را فراهم کنند؛ اقدامی که اینها انجام میدهند به رغم تمام چالشها کاری بزرگ و تلاشی است که هیچ بهایی برای آن نمیتوان تعیین کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین