هشدار انگلیس درباره سودجویی سایبری از کووید-19
کد خبر: ۲۹۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
این آژانس از افزایش وبسایتهایی با تم کووید-۱۹ خبر داد که نشان میدهد مجرمان از شیوع کنونی کروناویروس برای اجرای حملات سایبری سوء استفاده میکنند.
مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس امروز (دوشنبه) هشدار داد، مجرمان سایبری از نگرانی شهروندان بر سر بیماری کروناویروس (کووید-۱۹) در انگلیس سوء استفاده میکنند. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس (انسیاساس) در بیانیهای گفت: اشخاصی در انگلیس هدف ایمیلهای جعلی با عناوین مرتبط با کروناویروس قرار گرفتهاند و این ایمیلها ضمیمههای تحت عنوان "تدابیر امنیتی" ساختگی داشتند.
این آژانس از افزایش وبسایتهایی با تم کووید-۱۹ خبر داد که نشان میدهد مجرمان از شیوع کنونی کروناویروس برای اجرای حملات سایبری سوء استفاده میکنند.
آژانس مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس افزود: این حملات متحرک هستند و میتوانند از طریق ابزارهای مختلفی که با بخشهای مختلف مطابقت دارد، اجرا شود.
این آژانس از افزایش وبسایتهایی با تم کووید-۱۹ خبر داد که نشان میدهد مجرمان از شیوع کنونی کروناویروس برای اجرای حملات سایبری سوء استفاده میکنند.
آژانس مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس افزود: این حملات متحرک هستند و میتوانند از طریق ابزارهای مختلفی که با بخشهای مختلف مطابقت دارد، اجرا شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین