همسر نخست وزیر اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شد
کد خبر: ۲۹۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا همزمان با اعلام اقداماتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: همه ما باید در مبارزه با ویروس کرونا متحد شویم.

نخست وزیر اسپانیا ضمن اعلام اقداماتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، از مردم کشورش خواست تا در مبارزه با این ویروس متحد شوند.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا همزمان با اعلام اقداماتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: همه ما باید در مبارزه با ویروس کرونا متحد شویم.
وی افزود: به عنوان بخشی از این اقدامات، حمل و نقل ریلی در اسپانیا کاهش مییابد.
اگرچه به حمل و نقل هوایی در پیشنویس اولیه این حکم اشاره شده بود اما سانچز به این مساله اشارهای نکرد.
این در حالی است که دفتر نخست وزیری اسپانیا اعلام کرده که تست کرونای بگونیا گومز، همسر پدرو سانچز مثبت بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین