انتقاد نماینده قم از روند مقابله دولت با کرونا
کد خبر: ۲۹۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییسجمهور، از غیبت او و معاون اول رییسجمهور در روزهای اخیر انتقاد کرد.به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانیدر صفحه شصی خود در توییتر نوشت: «آقای رئیس جمهور گفتهاید "باید زنجیره شیوع کرونا قطع شود" چه جور با حضور هفتهای یکبار جنابعالی و غیبت معاون اول محترم و تعطیلی مجلس که با فشار وزیر بهداشت اتفاق افتاد. آقای روحانی کرونا لحظهای و ثانیهای عمل میکند شما میخواهید هفتهای جلسه مقابله بگذارید.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین