پیام سنگربان لیورپول بعد از اشتباه وحشتناکش
کد خبر: ۲۹۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

سنگربان لیورپول بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا که با اشتباه بد او همراه شد پیامی برای هواداران تیمش داشت.به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول باز هم با اشتباه دروازبان خود از یک جام بزرگ کنار رفت.
در دیدار لیورپول برابر اتلتیکو مادرید در حالی که تیم کلوپ با دو گل پیش بود اشتباه بد آدریان باعث شد دروازه این تیم باز شود و لیورپول در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست دهد و از دور رقابتها کنار برود.
آدریان خاطر تلخ کاریوس و مینیوله را بار دیگر برای هواداران تیمش زنده کرد.
و بعد از بازی این پست را منتشر کرد: "احساس بسیار بدی دارم. واقعا حس ناکامی و ناراحتی شدیدی بعد از این شب تلخ من را در برگرفته است. از حمایت شما تماشاگران تشکر میکنم. هنوز هدفهای بزرگی در فصل جاری پیش رو داریم. لیورپول همیشه زنده باد."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین