رئال مادرید قرنطینه شد
کد خبر: ۲۹۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید قرنطینه شدند.به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، باشگاه رئال مادرید پس از این که تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال تیمش مثبت درآمد تصمیم به قرنطینه گرفت.
تمام اعضای تیم فوتبال و بسکتبال از کمپ تمرینی والدبباس خارج شدند. بازیکنان تیم فوتبال رئال امروز (پنجشنبه) صبح تمرین داشتند اما این کار را انجام ندادند و کمپ را ترک کردند.
همه بازیکنان و اعضای کادر فنی هر دو تیم در قرنطینه خواهند بود و بازیهای دو تیم که قرار بود امروز و فردا در یورو لیگ و لالیگا برگزار بشود لغو شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین