آمریکا خروج نیروهایش از خاورمیانه را آغاز کرده
کد خبر: ۲۹۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
آمریکا خروج نیروهایش از خاورمیانه را همزمان با شیوع کرونا ویروس آغاز کرده است.به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد، طی دو هفته گذشته حدود ۱۰۰۰ سرباز از کویت به آمریکا بازگشتهاند و انتظار میرود که ۲۰۰۰ نیرو دیگر نیز در آینده نزدیک از این منطقه خارج شوند.
ترامپ شمار نیروهای آمریکایی حاضر در خاورمیانه را از ۸۰ هزار تن به ۹۰ هزار نیرو رساند در حالیکه بارها متعهد شده که نیروهایش را از این منطقه خارج کند.
پنتاگون گفته است به زودی در راستای توافقی که با طالبان امضا شده، نیروهای خود را از افغانستان خارج خواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین