هشدار علوم پزشکی اهواز درباره مرگهای الکلی
کد خبر: ۲۹۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به مرگهای ناشی از مصرف مشروبات الکلی، خطاب به مردم رامهرمز هشدار داد که خانوادهها نسبت به نوجونان و جوانان خود هوشیار باشند.به گزارش ایسنا، علی احسانپور با بیان اینکه از ۳۶ مورد فوتی مربوط به مشروبات الکلی تقلبی خوزستان، دو مورد مربوط به شهرستان رامهرمز است، گفت: از خانوادهها خواهشمندیم نسبت به فرزندان خود هوشیار باشند تا در دام سودجویان نیفتند.
وی افزود: آمار فوتشدگان نشان از رسیدن مشروبات تقلبی به این شهرستان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین