افزایش ابتلا به ویروس کرونا در امارات به 74 نفر
کد خبر: ۲۹۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
مسئولان وزارت بهداشت امارات شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را ۷۴ نفر اعلام کردند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت بهداشت امارات امروز به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، ۱۵ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در امارات ثبت شده است و با این حساب شمار مبتلایات به ۷۴ نفر افزایش یافته است.
۱۲ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. مسئولان امارات از شهروندان این کشور به ویژه کسانی که دارای بیماری های تنفسی هستند خواسته است از منزل خارج نشوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین