معاون وزیر بهداشت:در خانه بمانید / سفر نروید
کد خبر: ۲۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
بدون شک حضور مردم در خیابانها و سفرهای آنان به استانهای مختلف باعث گسترش و تثبیت ویروس کرونا میشود و فقط در خانه ماندن و پیگیری اصول خود مراقبتی یگانه راه غلبه بر این ویروس است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفرهای درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دکتر علیرضا رئیسی با تاکید بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفرهای درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: در خانه ماندن هموطنان و عدم حضور در معابر و خیابانها رمز غلبه بر ویروس کرونا بوده و با تحمل و بردباری در مدتی کوتاه خواهیم توانست از این مرحله عبور کنیم.
وی افزود: بدون شک حضور مردم در خیابانها و سفرهای آنان به استانهای مختلف باعث گسترش و تثبیت ویروس کرونا میشود و فقط در خانه ماندن و پیگیری اصول خود مراقبتی یگانه راه غلبه بر این ویروس است.
رئیسی ضمن اشاره به سفرهای برخی از هموطنان به استانهای شمالی کشور در این روزها اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این استانها و اختصاص کامل امکانات بهداشتی و درمانی به اهالی این مناطق، دیگر امکانی برای خدمت رسانی حوزه سلامت به مسافران وجود ندارد و در صورت بیماری، مسافران با مشکلات وسیعی مواجه خواهند شد.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، رییسی در پایان گفت: با قدری تحمل و گذر از وضعیت فعلی میتوان در ماههای آتی و در فضایی ایمن و مطمئن سفرها به اقصی نقاط کشور را انجام داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین