|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۰۵

ستاد مبارزه با کرونا: ابتلای 30 تا 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا پایان سال کذب است / این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است / این رقم حتی در خود چین هم اعلام نشده

کد خبر: ۲۹۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
ستاد مبارزه با کرونا: ابتلای 30 تا 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا پایان سال کذب است / این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است / این رقم حتی در خود چین هم اعلام نشده
این عدد بسیار اغراق‌آمیز است و متخصصینی که در کمیته علمی ما شبانه‌روزی در زمینه پایش، برنامه‌ریزی، گمانه‌زنی و طراحی سناریو‌های مختلف درباره کرونا کار می‌کنند این رقم را تایید نمی‌کنند.
چند روزی است که شایعه‌ای مبنی بر اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد تهرانی‌ها در آینده نزدیک به کرونا مبتلا خواهند شد در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران در این باره اظهار کرد: این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است و با مبانی کارشناسی ما نیز مطابقت ندارد.

به نوشته تسنیم، وی افزود: این رقم حتی در خود چین نیز اعلام نشده است!

زالی متذکر شد: این عدد بسیار اغراق‌آمیز است و متخصصینی که در کمیته علمی ما شبانه‌روزی در زمینه پایش، برنامه‌ریزی، گمانه‌زنی و طراحی سناریو‌های مختلف درباره کرونا کار می‌کنند این رقم را تایید نمی‌کنند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین