کاظمزاده دومین بوکسور حذف شده ایران
کد خبر: ۲۹۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
بوکسور ۶۹ کیلوگرم تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابتهای انتخابی المپیک کنار رفت.در چهارمین روز از رقابتهای بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، سجاد کاظمزاده به عنوان نخستین نماینده ایران به روی رینگ رفت که با قبول شکست مقابل حریف خود، از گردونه رقابتها کنار رفت تا دومین نماینده حذف شده ایران در این مسابقات باشد.
بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم ایران، پس از یک دور استراحت در نختسین مبارزه خود به مصاف حریفی از کشور ساموآ رفت که با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود مغلوب شد. کاظمزاده در راند نخست مبارزه عملکرد ضعیفی داشت، اما در راند دوم توانست نتیجه را به سود رقم بزند. با شروع راند سوم بوکسور حریف با استفاده از ضربات دست عقب به برتری رسید.
در ادامه رقابتهای امروز، طوفان شریفی و ایمان رمضانپور به عنوان دو بوکسور دیگر ایران، به ترتیب در اوزان ۹۱ و مثبت ۹۱ کیلوگرم باید مقابل رقبایی از چین به روی رینگ بروند.
پیش از این نیز احسان روزبهانی با قبول شکست مقابل حریف چینی، از گردونه این رقابتها کنار رفته بود. شاهین موسوی، اشکان رضایی و دانیال شهبخش نیز با برتری مقابل رقبای خود، راهی دور بعد شدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین