|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۰۹

بازگشت ساعات کاری ادارات تهران به حالت عادی

کد خبر: ۲۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
بازگشت ساعات کاری ادارات تهران به حالت عادی
از روز شنبه ساعت اداری در استان تهران به حالت عادی برگردانده خواهد شد اما کارمندان ادارات بنا به تصمیم مدیران به صورت چرخشی شیفت بندی و در محل کار خود حاضر می‌شوند.
استاندار تهران بر بازگشت ساعات کاری ادارات این استان از روز شنبه به حالت عادی به توصیه دولت و به عنوان مصوبه جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در تهران تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از روز شنبه ساعت اداری در استان تهران به حالت عادی برگردانده خواهد شد اما کارمندان ادارات بنا به تصمیم مدیران به صورت چرخشی شیفت بندی و در  محل  کار خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: به این ترتیب باید روند اخذ مرخصی و استفاده از ظرفیت دورکاری در ادارات تسهیل شود.



در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین