|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۴۳

تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت شد

کد خبر: ۲۹۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.
عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود، بنابراین به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، مصری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما افزود: فعالیت مجلس به قوت خود برقرار است و ما کمیسیون تلفیق را در صحن مجلس تشکیل دادیم که البته به این کار هم ایراد گرفته شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین