کمبود تخت بیمارستانی در قم / ۶۵۲ نفر بستری شدند
کد خبر: ۲۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هر چه تخت اضافه میکنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع میکنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابانها حضور دارند

دکتر ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم به تشریح آخرین اخبار از مراجعات مرتبط با کرونا در قم پرداخت.
به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علی ابزاره قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دهم اسفندماه ۶۵۲ نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) بستری شدند. از مرم خواهش میکنم که در منازل بمانند و متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمیگیرند.
وی افزود: هر چه تخت اضافه میکنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع میکنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابانها حضور دارند
وی گفت: کمبود تخت در استان داریم و تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینیگی خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.
به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علی ابزاره قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دهم اسفندماه ۶۵۲ نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) بستری شدند. از مرم خواهش میکنم که در منازل بمانند و متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمیگیرند.
وی افزود: هر چه تخت اضافه میکنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع میکنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابانها حضور دارند
وی گفت: کمبود تخت در استان داریم و تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینیگی خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین