تایید ابتلای 3 نفر در البرز به کرونا / یک نفر فوت کرد
کد خبر: ۲۹۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلای سه نفر در استان به ویروس کرونا را تایید کرد.سید حسن اینانلو در گفت و گوی با خبر شبانگاهی شبکه استانی البرز، گفت: انستیتو پاستور، امروز نتیجه مثبت افراد مبتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد.
وی افزود: بهترین واکنش به این مسئله، ماندن مردم در منزل و دوری از تجمعات است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: این ویروس از روی سطوح منتقل میشود و ممکن است تا دو هفته علامتی نداشته باشد.
دکتر اینانلو از مردم خواست خبرهای مربوط به بیماری کرونا را از کانالهای رسمی وزارت بهداشت پیگیری کنند.
تکمیلی / یک نفر فوت کرد
اینانلو سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز گفت: متاسفانه یک نفر از سه بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان باخت.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین