حدادیفر: گل استقلالیها آفساید بود
کد خبر: ۲۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
بازیکن تیم فوتبال ذوبآهن میگوید گل استقلال به تیمش در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.به گزارش ایسنا، قاسم حدادیفر پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما آنچنان که باید خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و موقعیتهای گل زیادی به دست آوردیم. در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم که این موضوع ناراحتکننده است.
وی درباره مباحث داوری این دیدار هم گفت: گل استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و ما به این موضوع اعتراض کردیم اما در نهایت بازی تمام شد و ما الان سه امتیاز را از دست دادهایم. انشاءالله کار میکنیم تا در هفتههای آینده جبران میکنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین