مدیرعامل ذوبآهن: گل اول استقلال آفساید بود
کد خبر: ۲۹۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
مدیرعامل باشگاه ذوبآهن اصفهان میگوید گل نخست استقلال به تیمش در شرایط آفساید به ثمر رسید.به گزارش ایسنا، جواد محمدی پس از شکست تیشمش برابر استقلال اظهار کرد: گل اول استقلال آفساید بود و سالم نبود. شغل من داوری بوده و تمام موارد را فنی آنالیز میکنم.
وی افزود:متاسفانه گل اول استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و مورد قبول قرار گرفت و برای گل دوم استقلال هم خطای بازی خطرناک را گرفتند که اصلا چنین چیزی نبود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین