|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰

مظفری: بازی باید 3بر صفر به سود پرسپولیس شود

کد خبر: ۲۹۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان و عملکرد ناظر بازی گفت: وقتی جلال مرادی مراسم پیش از شروع بازی را برگزار می‌کند و یکی از تیم‌ها در زمین نیست، یعنی فرصت تمام شده و باید بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کند. اعلام این موضوع هم دست ناظر بازی است و داور تنها زیرمجموعه‌ای از نماینده فدراسیون است و تصمیم‌گیری با جلال مرادی است.

وی ادامه داد: او اکنون دیگر نمی‌تواند بازی را برگزار کند و اگر این کار را انجام دهد، تنها مدیریت زیر خود را سوال برده است. او می‌توانست زمان را بیشتر نگه دارد تا سپاهانی‌ها بیایند و حالا که این کار را انجام نداده، نباید بازی را برگزار کند چون برای مدیریت خودش بهتر است. البته فینال جام حذفی، رعایت نکردن قانون را به خوبی به همه نشان داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین