رویکرد سازندهتری را از جانب آمریکا احساس میکنم
کد خبر: ۲۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) تاکید کرد که به دنبال دیدار اخیر با همتای آمریکاییاش رویکرد سازندهتری را از جانب واشنگتن نسبت به گفتوگوهای استراتژیک میان این دو کشور احساس میکند.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی لاورف، وزیر امور خارجه روسیه و مایک پامپئو، همتای آمریکاییاش روز جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند.
لاورف امروز گفت: من تلاشهای کوچکی را نسبت به یک رویکرد سازندهتر از سوی شرکای آمریکاییمان احساس کردم.
وی افزود: ما درباره مسائل مربوط به گفتوگوهای استراتژیک میان روسیه و آمریکا و همچنین درباره کنترل تسلیحاتی گفتوگو کردیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین