|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۱

مسمومیت 10 نفر با مونوکسیدکربن در تبریز

کد خبر: ۲۸۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در تبریز خبر داد.

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص گفت: مونوکسید کربن متصاعد شده از بخاری در منزل مسکونی در شهرک باغمیشه، ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۰ نفر توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

وی متذکر شد: علائم مسمومیت با مونوکسید کربن شامل سردرد، سرگیجه ،تهوع، درد بدن و در صورت عدم اقدام به موقع، مرگ است.

شادی‌نیا در خاتمه تاکید کرد: چک کردن لوله بخاری و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین