بازگشایی میدانها و پلهای محل اعتراضات عراق
کد خبر: ۲۸۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
در این بیانیه آمده است: تظاهرکنندگان که محل اعتراضاتشان را در میدان التحریر مشخص کردند نیروهایی برای حمایت از آنها اختصاص داده شد. نیروهای ما مناطق دیگری از جمله میدان الخلانی، خیابان الرشید، میدان الوثبه و پل السنک را باز کردند.
فرماندهی عملیات بغداد امروز چهارشنبه از بازگشایی میدانها، پلها و مسیرهایی که از ماهها قبل به خاطر اعتراضات بسته شده بودند خبر داد.به نقل از شبکه خبری سومریهنیوز، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیهای اعلام کرد که به وظایف خود برای حفاظت از منافع شهروندان ادامه خواهد داد.
در این بیانیه آمده است: تظاهرکنندگان که محل اعتراضاتشان را در میدان التحریر مشخص کردند نیروهایی برای حمایت از آنها اختصاص داده شد. نیروهای ما مناطق دیگری از جمله میدان الخلانی، خیابان الرشید، میدان الوثبه و پل السنک را باز کردند.
این مناطق در پی اعتراضات گسترده مردم عراق علیه وضعیت اقتصادی و فساد بسته شده بودند.
فرماندهی عملیات بغداد به تظاهرکنندگان نسبت به خروج از محل اعتراضات یا خشونت علیه نیروهای امنیتی هشدار داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین