گوترش یکشنبه به پاکستان میرود
کد خبر: ۲۸۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز (سهشنبه) اظهار کرد: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل ۱۶ فوریه (یکشنبه ۲۷ اسفند) برای حضور در کنفرانسی بینالمللی درباره پناهجویان افغان به پاکستان سفر خواهد کرد.
دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در کنفرانسی بینالمللی درباره پناهجویان افغان ۱۶ فوریه به پاکستان میرود.به نقل از شبکه جیونیوز پاکستان، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز (سهشنبه) اظهار کرد: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل ۱۶ فوریه (یکشنبه ۲۷ اسفند) برای حضور در کنفرانسی بینالمللی درباره پناهجویان افغان به پاکستان سفر خواهد کرد.
وی گفت: این کنفرانس روزهای ۱۷ و ۱۸ فوریه جاری با عنوان "۴۰ سال پناهجویی افغانها در پاکستان" برگزار خواهد شد.
پاکستان با همکاری کمیسیونر عالی امور پناجویان سازمان ملل میزبان این کنفرانس بینالمللی است و قرار است گوترش در آن سخنرانی کند، همچنین او با عارف الفی، رئیس جمهور پاکستان و عمران خان، نخست وزیر این کشور و نیز شاه محمود قریشی، وزیر خارجه و اعضای پارلمان این کشور دیدار خواهد کرد.
گوترش سفر چهار روزه خود را ۱۹ فوریه جاری (چهارشنبه ۳۰ اسفند) به پایان خواهد رساند.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین