خدمت رسانی اتوبوسرانی در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: ۲۸۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جابهجایی رایگان راهپیمایان از بامداد امروز توسط ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد.محمود ترفع گفت: خدماترسانی این شرکت از ۴۲ نقطه تهران از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز آغاز شد و بلافاصله بعد از پایان مراسم، بازگرداندن شهروندان توسط ناوگان اتوبوسرانی به مبادی اولیه انجام شد.
بنا براعلام شهرنوشت، وی با تاکید بر استقبال شهروندان از اتوبوس برای رفت و آمد به محل راهپیمایی، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتماد شهروندان به خدمتگزاران خود در ناوگان اتوبوسرانی تهران، به نظر میرسد مردم تهران، اتوبوس را به عنوان انتخاب اول خویش برای حضور در راهپیمایی امروز انتخاب کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین