|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۵۶

تداوم افزایش مبتلایان به کروناویروس در امارات

کد خبر: ۲۸۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
وزارت بهداشت امارات دو مورد جدید ابتلا به کروناویروس در این کشور را تایید کرد.

 وزارت بهداشت و درمان امارات دو مورد جدید ابتلا به کروناویروس را در این کشور تایید کرد که براین اساس تعداد افراد آلوده به این ویروس در امارات از مرز هفت نفر گذشت.

براساس گزارش این وزارتخانه، بیمارستان‌های امارات آماده خدمات رسانی به مبتلایان کروناویروس هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین