جلال حسینی: نبود شجاع کار را سخت کرده بود
کد خبر: ۲۸۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
او در خصوص انتشار رقم قرارداد بازیکنان پیش از داربی گفت: به هر حال پرسپولیس تنها است و یک سری مشکلات وجود دارد. این کار، کار اشتباهی بود و برای من جالب است که اسناد رسمی باشگاه دست همه دوستان است.
مدافع پرسپولیس میگوید نبود شجاع خلیلزاده در خط دفاع این تیم کار را سخت کرده بود.به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر استقلال در داربی ۹۱ گفت: بازی خوبی بود و ۲ تیم بزرگ با هم بازی کردند. ما میخواستیم هجومی بازی کنیم اما استقلال با بازی بسته جلوی ما را گرفته بود و این باعث شد تا بازی مساوی شود. نبود شجاع خلیلزاده همیشه کار را سخت میکند و امروز هم مستثنی نبود.
او در خصوص انتشار رقم قرارداد بازیکنان پیش از داربی گفت: به هر حال پرسپولیس تنها است و یک سری مشکلات وجود دارد. این کار، کار اشتباهی بود و برای من جالب است که اسناد رسمی باشگاه دست همه دوستان است.
کاپیتان پرسپولیس درباره بازی ۶ امتیازی با سپاهان گفت: همه بازیهای ما ۶ امتیازی است و باید در همه دیدارها پیروزی شویم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین