چشمی: تصاویر نشان میدهد کدام تیم از مساوی خوشحال بود/ اشکالاتی در استقلال وجود دارد
کد خبر: ۲۸۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
مدافع استقلال میگوید تیم رقیب از تساوی در پایان ۹۰ دقیقه خوشحال بوده و از ابتدا نیز به دنبال یک امتیاز بودهاند.به گزارش ایسنا، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش در داربی ۹۱ گفت: گل باید بررسی شود. ما دوباره در دقیقه ۹۰ بازی را واگذار کردیم و این یعنی اشکالاتی وجود دارد. ما باید بازی را میبردیم اما بدشانسی آوردیم.
وی درباره اختلاف بین بازیکنان گفت: چنین چیزی وجود ندارد و همه ناراحت این هستیم که بازی مساوی شد. برخورد غلامپور با من به هیچ وجه عمدی نبود. بحث من مصاحبههای قبل از بازی است که میگویند قطعا استقلال را میبریم اما تصاویر نشان داد که کدام تیم برای بردن آمده بود و کدام تیم از تساوی راضی بود.
چشمی درباره اختلاف ۸ امتیازی تیمش با صدر جدول گفت: ۳۳ امتیاز باقی مانده است و فاصله آن قدر هم زیاد نیست.
انتهای پیام
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین