وزیر آموزش و پرورش: یک ساعت به طول ساعات روز مدارس اضافه میشود
کد خبر: ۲۸۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره جبران تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا و سرما و برف اظهار کرد: ما آیین نامهای در این زمینه در مدارس داریم که اختیاراتی را به شورای هر مدرسه داده است. این شورا متشکل از مدیر و نماینده دبیران و اولیا است.
حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره جبران تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا و سرما و برف اظهار کرد: ما آیین نامهای در این زمینه در مدارس داریم که اختیاراتی را به شورای هر مدرسه داده است. این شورا متشکل از مدیر و نماینده دبیران و اولیا است.
وی ادامه داد: به استناد این آیین نامه اجرایی، به همه مدارس ابلاغ کرده ایم که برای جبران تعطیلی مدارس، یک ساعت به طول ساعات روز اضافه یا از پنج شنبهها استفاده شود.
وی در پایان گفت: این اختیار به همه مدارس داده شده است و معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه و مدیران استانی بر اجرای آن نظارت خوهند داشت.
وی ادامه داد: به استناد این آیین نامه اجرایی، به همه مدارس ابلاغ کرده ایم که برای جبران تعطیلی مدارس، یک ساعت به طول ساعات روز اضافه یا از پنج شنبهها استفاده شود.
وی در پایان گفت: این اختیار به همه مدارس داده شده است و معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه و مدیران استانی بر اجرای آن نظارت خوهند داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
