مراکش 3 پهپاد را از اسرائیل تحویل گرفت
کد خبر: ۲۸۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
رسانههای رژیم صهیونیستی اعلام کردند ارتش مراکش اخیرا سه پهپاد را از این رژیم تحویل گرفته است.به گزارش ایسنا، رسانههای رژیم صهیونیستی به نقل از "اینتلیجنس آنلاین" فرانسه اعلام کردند: ارتش مراکش اخیرا براساس یک معامله ۴۸ میلیون دلاری سه پهپاد از نوع "هرون" را از اسرائیل تحویل گرفت. از این پهپادها برای پیگرد گروههای تندرو در مناطق صحرایی و شورشیان در صحرای غربی استفاده خواهد شد.
به گفته رسانههای اسرائیلی همکاری اطلاعاتی مستحکمی میان مراکش و رژیم صهیونیستی از چند دهه گذشته وجود دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین