ارز 4200 تومانی واردات شکر حذف شد
کد خبر: ۲۸۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامهای خطاب به مدیر کل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی ضمن اعلام مطلب فوق آورده است: مستدعی است کلیه ثبت سفارشات معرفی شده شکر که تا کنون ارز دریافت ننمودهاند ابطال و از فهرست دریافت تخصیص ارز بانکی حذف گردد.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کالای شکر از گروه یک به گروه دو کالاهای وارداتی تغییر کرد.
محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامهای خطاب به مدیر کل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی ضمن اعلام مطلب فوق آورده است: مستدعی است کلیه ثبت سفارشات معرفی شده شکر که تا کنون ارز دریافت ننمودهاند ابطال و از فهرست دریافت تخصیص ارز بانکی حذف گردد.
پیش از این عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از احتمال حذف ارز ٤٢٠٠ تومانی این کالای اساسی خبر داده بود.
بهمن دانایی، دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران در گفتگو با خبرنگار مهر این تصمیم را درست اعلام کرده و گفته بود: الان زمانمناسبی برای این اقدام نیست و باید در زمان مناسبی انجام شود.
محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامهای خطاب به مدیر کل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی ضمن اعلام مطلب فوق آورده است: مستدعی است کلیه ثبت سفارشات معرفی شده شکر که تا کنون ارز دریافت ننمودهاند ابطال و از فهرست دریافت تخصیص ارز بانکی حذف گردد.
پیش از این عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از احتمال حذف ارز ٤٢٠٠ تومانی این کالای اساسی خبر داده بود.
بهمن دانایی، دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران در گفتگو با خبرنگار مهر این تصمیم را درست اعلام کرده و گفته بود: الان زمانمناسبی برای این اقدام نیست و باید در زمان مناسبی انجام شود.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
