|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۲۲

شجریان از بیمارستان مرخص شد

کد خبر: ۲۸۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
شجریان از بیمارستان مرخص شد
عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان ـ به ایسنا خبر داد که استاد شجریان صبح امروز از بیمارستان ترخیص شد و در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد.
محمدرضا شجریان پس از اینکه از دوشنبه شب در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز (پنجشنبه _۱۰ بهمن‌ماه) به منزل منتقل شد.

عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان ـ به ایسنا خبر داد که استاد شجریان صبح امروز از بیمارستان ترخیص شد و در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد.

محمدرضا شجریان دوشنبه برای انجام چک‌آپ‌ پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.

او هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده به بیمارستان مراجعه داشته است.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین