قائدی: توانستم جواب اعتماد مجیدی را بدهم/ این برد را به مردم سیستان و بلوچستان تقدیم میکنیم
کد خبر: ۲۸۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
بازیکن استقلال میگوید که همه بازیکنان برای کسب پیروزی مقابل الریان تلاش کردند.
به گزارش ایسنا، استقلال در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر الریان را شکست دهد و به مرحله گروهی این رقابتها برسد. مهدی قائدی، زننده دو گل از پنج گل استقلال مقابل الریان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: تازه سه ماه است که وارد ۲۱ سال شدهام. من از همتیمیهایم تشکر میکنم که همه برای برد تلاش کردیم. از مربیام هم تشکر میکنم که به من میدان داد و من توانستم جواب اعتمادش را بدهم.
او افزود: ما این برد را به مردم ایران و مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تقدیم میکنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین