موسوی: به توافقهای خوبی با سخنگوی وزارت امورخارجه فیلیپین دست یافتیم
کد خبر: ۲۸۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
سخنگوی وزارت امورخارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به توافقهای خوبی با سخنگوی وزارت امورخارجه فیلیپین دست یافتیم.سید عباس موسوی در این توییت افزود: عصر امروز - سه شنبه - با آقای "ادواردو مارتین مِنِز" سخنگوی وزارت امور خارجه فیلیپین و دستیار وزیر امور خارجه در امور پژوهشی و ارتباطات راهبردی گفت وگوی سازندهای داشتم.
موسوی تاکید کرد: در این دیدار در خصوص همکاریهای دوجانبه به ویژه در عرصه رسانهای و فرهنگی تبادل نظر کردیم و به توافقهای خوبی دست یافتیم.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین