روحانی تصفیه خانه هفتم آب تهران را افتتاح کرد
کد خبر: ۲۸۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
با آغاز بهرهبرداری از این طرح، آب آشامیدنی شهرستانهای پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا از نظر کمی وکیفی ارتقا خواهد یافت.
رئیسجمهور فاز دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران را در شهرستان پاکدشت افتتاح کرد.به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، فاز دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران روز سهشنبه با حضور رئیسجمهور در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
با آغاز بهرهبرداری از این طرح، آب آشامیدنی شهرستانهای پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا از نظر کمی وکیفی ارتقا خواهد یافت.
رئیسجمهور پس از پرده برداری از لوح افتتاح، از بخشهای مختلف این تصفیه خانه آب بازدید کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین