شکایت تراکتور از داور دیدار با پرسپولیس
کد خبر: ۲۸۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
داور این بازی با زدن سوتهای مکرر و توقف بازی و همچنین دادن کارتهای زیاد، سرعت تیم و تمرکز بازیکنان تراکتور را از بین برد و اکبریان باید نسبت به شعارهای قومیتی عکسالعمل نشان داده و بر اساس مقررات فیفا بازی را متوقف میکرد.»
باشگاه تراکتور از قاضی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شکایت کرد.به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتور اعلام کرد: «به دنبال سوتهای تأثیرگذار داور بازی تراکتور مقابل پرسپولیس، این باشگاه شکایت خود را از داور این بازی، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده و مدیریت باشگاه از صبح امروز (دوشنبه، هفتم بهمن ماه) با حضور در فدراسیون فوتبال، پیگیر این موضوع است.
داور این بازی با زدن سوتهای مکرر و توقف بازی و همچنین دادن کارتهای زیاد، سرعت تیم و تمرکز بازیکنان تراکتور را از بین برد و اکبریان باید نسبت به شعارهای قومیتی عکسالعمل نشان داده و بر اساس مقررات فیفا بازی را متوقف میکرد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین