پیام کالدرون به پرسپولیسیها پس از برد تراکتور
کد خبر: ۲۸۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
سرمربی پیشین پرسپولیس با انتشار پیامی توییتری پیروزی این تیم را برابر تراکتور تبریک گفت.به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون که پس از قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل از جمع شاگردانش جدا شد حالا پس از پیروزی سرخ پوشان تهرانی برابر تراکتور پیامی منتشر کرد و ضمن ابراز امیدواری برای قهرمانی مجدد پرسپولیس به بازیکنان این تیم تبریک گفت.
او در این پیام آورده است: "به بازیکنان و هواداران برای کسب این پیروزی مهم تبریک میگویم. من از شما حمایت میکنم و امیدوارم دوباره شاهد قهرمانیتان باشم".
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین