واریز سهمیه ترمیمی وانتبارها، تاکسیها و آمبولانسها
کد خبر: ۲۸۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مابهالتفاوت سهمیه افزایشیافته دارندگان خودروهای وانتبار، تاکسی و آمبولانس (مانده از آبان ماه و به میزان ۸۰ درصد سهمیه پایه) از تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری همزمان با واریز سهمیه بهمن ماه واریز شد.به گزارش ایسنا، سهمیه ترمیمی اختصاصیافته به وانتبارهای بنزینسوز، با توجه به اعمال ۱۰۰ لیتر از سهمیه مذکور در دی ماه، محاسبه و واریز شده است.
میزان سهمیه واریزی برای این خودروها در جدول زیر آمده است.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین