«گروه توسعه ملی» بیست و سومین شرکت برتر ایران شد
کد خبر: ۲۸۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
شرکت سرمایهگذاری گروه توسعه ملی در بیست و دومین دوره رتبهبندی١٠٠ IMI در میان ٥٠٠ شرکت بزرگ ایرانی رتبه بیست و سوم را به خود اختصاص داد.
امسال نیز مانند سنوات گذشته، سازمان مدیریت صنعتی در «همایش شرکتهای برتر ایران» که با حضور مقامات دولتی، مسئولان و سیاستگذاران اقتصادی، صاحبنظران و مدیران شرکتها در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، از شرکتهای برتر ایرانی تقدیر کرد.
بیست و دومین دوره رتبهبندی ١٠٠IMI-، عملکرد سال مالی ١٣٩٧، پانصد شرکت ایرانی را ارزیابی میکند و شاخصهای متنوعی را مورد سنجش قرار میدهد؛ شاخص اصلی این رتبهبندی، «شاخص فروش» است که بر این اساس، «گروه توسعه ملی»، بیست و سومین شرکت برتر ایرانی محسوب میشود.
در کنار «وبانک»، 4 شرکت تابعه گروه نیز رتبههای زیر 100 کسب کردند.
بیست و دومین دوره رتبهبندی ١٠٠IMI-، عملکرد سال مالی ١٣٩٧، پانصد شرکت ایرانی را ارزیابی میکند و شاخصهای متنوعی را مورد سنجش قرار میدهد؛ شاخص اصلی این رتبهبندی، «شاخص فروش» است که بر این اساس، «گروه توسعه ملی»، بیست و سومین شرکت برتر ایرانی محسوب میشود.
در کنار «وبانک»، 4 شرکت تابعه گروه نیز رتبههای زیر 100 کسب کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین