|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۰۳

ربیعی: برای جبران خسارت سیل اخیر تصمیم‌گیری شد

کد خبر: ۲۸۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
 سخنگوی دولت گفت: دیشب در دولت موضوع سیل سیستان‌و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و برای جبران خسارت تصمیم‌گیری شد.

به گزارش ایسنا،‌ علی ربیعی در توییتر نوشت:

دیشب در دولت موضوع سیل سیستان‌ و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و برای جبران خسارت تصمیم‌گیری شد. ابعاد همه آسیب‌ها شناسایی شدند. زیست بهتر حق بلوچ‌هاست. دولت با همه توان تلاش خواهد کرد. سیل در هر منطقه‌ای، زندگی را سخت و طاقت‌فرسا می کند.

اما اکنون که سیل در بلوچستان با فقر گسترده موجود در هم آمیخته، عمق درد بیشتر و وضعیت اسفبارتر است. در این روزهای ناخوش احوالی دل‌ها، با مساعدت و همیاری از طریق سازمان هلال احمر، حال بلوچستان و خودمان را بهتر کنیم. سازمان هلال‌احمر در کمک به سیل‌زگان، موًثر از همه، حضوری بی‌ادعا دارد.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین