|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۵۹

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و نروژ

کد خبر: ۲۸۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
 وزرای خارجه نروژ و جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف و خانم "اینه ماری اریکسن سوریده" وزیر امور خارجه نروژ عصر امروز در گفت‌وگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه ای، برجام و سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی رایزنی و تبادل نظر کردند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین