بررسی وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
کد خبر: ۲۸۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بررسی وضعیت استان هرمزگان با توجه به بارندگیهای گسترده روز جمعه پرداخت.عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بررسی وضعیت استان هرمزگان با توجه به بارندگیهای گسترده روز جمعه پرداخت.
استاندار هرمزگان در این گفتگوی تلفنی با اشاره به آماده باش کامل دستگاههای اجرایی و اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان همزمان با بارندگیهای گسترده را به وزیر کشور ارائه کرد.
وزیر کشور نیز ضمن قدردانی از تلاش دستگاههای اجرایی استان و همکاری خوب مردم هرمزگان، جهت هرگونه کمک و صدور دستور استفاده از ظرفیت دیگر استان ها برای کنترل سیلاب در هرمزگان در صورت نیاز و ضرورت، اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین