|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۰۲

لاریجانی با تسلیت درگذشت نماینده ایرانشهر: ایشان فردی ساعی و فعال بودند

کد خبر: ۲۸۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
 رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت نماینده ایرانشهر در مجلس گفت: ایشان فردی ساعی و فعال در مجلس بودند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در آغاز جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو روز گذشته مطلع شدیم آقای امینی‌فرد همکار گرامی به رحمت ایزدی رفتند. حادثه بسیار ناگواری بود ایشان فردی ساعی و فعال در مجلس بودند این ضایعه بزرگ را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مردمان منطقه سیستان و بلوچستان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بهداشت و نمایندگان سیستان و بلوچستان نیز در نامه‌ای درگذشت ایشان را تسلیت گفتند. من برای ایشان علو درجات و برای خانواده‌شان صبر را از درگاه خداوند خواستارم.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین